Sprawimy, aby Twoja strona była skuteczna i przynosiła Klientów.

Audyty stron
internetowych

Kompleksowa, kreatywna przemiana.

Nieefektywna strona to strata czasu i pieniędzy.

Audyty strony internetowej w połączeniu z wnioskami z analityki pomogą Twojej firmie zbudować pozytywny wizerunek i pozyskiwać Klientów w Internecie.

Przykłady naszych Klientów pokazują, że poważne podejście do tematu nie tylko potrafi szybko się zwrócić, ale także przynosi ogromne korzyści. Inwestycja w usługi dopracowane przez specjalistów robią wrażenie wśród odbiorców i przynoszą oczekiwane rezultaty. Tanie czy darmowe rozwiązania nie tylko najczęściej nie przynoszą efektów, ale też nie świadczą najlepiej o firmie.

Finalny sukces jaki masz szansę osiągnąć w sieci zależy od wielu małych, dopasowanych do Twojej firmy elementów.

Nie ma drogi na skróty, ale chętnie pomożemy Ci w jej przejściu.

01.

Co może dać audyt strony mojej firmie?

— ŚWIEŻE PODEJŚCIE (jako specjaliści z zewnątrz możemy zbadać m.in. dlaczego Twoja strona lub sklep nie zarabia)
— ANALIZA KONKURENCJI (sprawdzamy jak działa Twoja konkurencja w sieci i przekazujemy wnioski)
— ZWIĘKSZENIE UŻYTECZNOŚCI (doradzimy co zrobić, aby Twoja strona www była czytelniejsza i łatwiejsza w obsłudze dla potencjalnych Klientów)
— ROZWÓJ (wdrożenie naszych sugestii i rozwiązań daje naszym Klientom zaskakujące rezultaty)
— SZANSA NA ZMIANĘ (szukamy najsłabszych punkty w wizerunku i reklamie Twojej firmy w sieci, a następnie znajdujemy rozwiązania)
— POTENCJAŁ (pokazujemy drogi rozwoju, których inni nie widzą)
— WYKRYCIE BŁĘDÓW (zarówno tych technicznych jak i wizualnych)

02.

Dlaczego warto nam zaufać?

— Ponad 1 000 realizacji
— Ukierunkowanie na efektywność i skuteczność działań
— Dynamiczne konsultacje w trakcie współpracy
— Elastyczny system rozliczeń
— Uczciwy i skuteczny system współpracy

Poznaj typy audytów i sprawdź czego potrzebujesz:

01.

Audyt SEO (Search Engine Optimization)

Sprawdzamy zgodność Twojej strony według listy określonej kryteriów, które są w stanie określić gotowość do prawidłowej indeksacji przez Google i walki o najwyższe pozycje na najważniejsze frazy kluczowe czy poprawność wyświetlania strony dla urządzeń mobilnych.

Każdy z tych elementów ma znaczenie dla algorytmów Google, a ich naprawienie może być kluczowe do otwarcia drogi do poprawnego wyświetlania w wyszukiwarce Google.

Dzięki różnym narzędziom analitycznym sprawdzamy np: jakość Twojej strony, popularność na określone frazy, błędy techniczne, dobór słów kluczowych.

02.

Audyt UX (user experience)

Sprawdzamy użyteczność Twojej witryny pod kątem użyteczności użytkowników.

Wskazujemy elementy, które mogą denerwować użytkowników lub mogą być dla nich nieczytelne, mało intuicyjne. Sugerujemy rozwiązania, które pomogą na budowanie pozytywnych wrażeń na odbiorcach Twojej strony, sprawiających, że będą chcieli wrócić ponownie na Twoją stronę lub sklep.

Patrzymy szeroko. Jesteśmy agencją, która nie tylko tworzy audyty, ale przede wszystkim budujemy projekty zgodnie z tymi wytycznymi.

02.

Audyt e-commerce

Tworzymy audyty sklepów internetowych, które są pełne wskazówek. Podstawowe, często niewidoczne błędy mogą powodować obniżenie liczby konwersji i porzucanie koszyka.

Częste błędy to: mało widoczny koszyk zakupowy, błędne wyświetlanie na urządzeniach mobilnych, reklamy zasłaniające content strony, długie ładowanie strony.

Audyt e-commerce zawiera w czytelnych punktach sugestie bezpośrednio dedykowane Twojemu projektowi. Nie korzystamy z gotowców, a to bezpośrednio Twój sklep jest analizowany podczas wykonywania audytu sklepu.

więcej o audytach sklepów internetowych

18 lat doświadczenia.
Jesteśmy Partnerem Google.

Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli doradzić i zaproponować rozwiązania optymalne dla Twojego biznesu.

Postaw na nową jakość swojej strony internetowej. Dopracowany serwis to podstawa sukcesu w sieci.

- Arystoteles Onassis
"Sekretem biznesu jest wiedzieć to, czego nie wiedzą inni."

Zajrzyj do naszego bloga i zainspiruj się ✨

Call Now Button